Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

woensdag 6 juni 2012

Trouwkaart gemaakt door Anneke.

Van de week weer eens een kaartje gemaakt en dit keer een trouwkaart.
this week i made a card again and this time a wedding card.
gebruikte materialen:

Dit alles is te koop bij Hobbywebwinkel Just a Note
this is for sale at www.justanote.nl

en verder heb ik van mij zelf gebruikt:
and from my own i used:
nestabillities labels twenty
embossingfolder
stansen van memorybox
stansen van marianne design

Groetjes van Anneke.

6 opmerkingen:

  1. Een hele mooie trouwkaart is dit geworden Anneke...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit is een prachtige trouwkaart
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig is je kaart Anneke!!!
    Leuk idee om die kopjes in twee kleuren uit te voeren. Daar zou ik niet aan gedacht hebben.
    Lieve groetjes hennie.
    p.s. Ik heb je mail ontvangen, ik mail je terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig stijlvol kaartje!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. erg leuke kaart alleen had ik persoonlijk de gezichten niet in het rood gedaan, vind dit er nu erg uitknallen moet ik zeggen..maar gelukkig..smaken verschillen knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note