Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

woensdag 15 juni 2011

Vraag, wie kan mij helpen.

Hoi Dames,

Ik heb een vraag en ik kom er niet uit. Normaal kun je via de profiel foto van je volgers op hun blog komen. Bij sommige volgers klik ik op hun foto en dan kan ik niet naar hun blog. Eerst dacht ik, misschien hebben ze geen blog. Maar mijn dochter heeft wel een blog en dan kom ik ook niet via haar foto op haar blog. Ik heb van alles geprobeert, instellingen veranderd e.d. maar niets helpt. Je ziet alleen bij haar dat ze mij volgt en haar profielfoto. Maar dan wordt het wel moeilijk voor andere mensen om op haar blog te komen. Ik hoop dat jullie het verhaal een beetje kunnen volgen en misschien een oplossing hebben hier voor.
In ieder geval alvast bedankt voor het lezen en evt. reacties.

Lieve groet en een fijne dag,

Diana.

4 opmerkingen:

  1. Ik kan je helaas niet helpen, maar heb het zelf ook al gemerkt. Dan kun je pas kijken wie je nu eigenlijk volgt als diegene een reactie achter heeft gelaten op een post, want dan kun je het wel zien als je op de foto daar drukt.
    Hoop dat je een oplossing vind!

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ps als je een lijst maakt met jouw favoriete blogs en haar er daar in zet zouden de mensen als ze daar dan op klikken wel er bij moeten kunnen komen.

    Ontwerpen-Gadget toevoegen-Lijst met blogs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Diana,

    Als je het voorbeeld van je dochter bedoelt, als ik op haar foto (van jouw volgers) klik, zie ik niet bij haar profiel staan dat ze een blog heeft, alleen dat ze jouw blog volgt. Misschien is dat het probleem, weet alleen niet precies hoe je het op moet lossen. Sorry... ik hoop dat je er achter komt.

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Diana,

    Ik zit hier ook van alles uit te vogelen, je kunt veel opzoeken op deze site www.bloggendoejezo.blogspot.com
    De dames zijn ermee gestopt maar er zit nog veel naslagwerk op het blog, misschien kun je daar vinden wat de oorzaak is en anders kun je de dames wel mailen dat ze je op weg kunnen helpen.
    Succea en groetjes
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note