Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

donderdag 9 juni 2011

Easelcard met visitekaartjes.


Op kimmieskaartjes  kwam ik een easelcard met visitekaartjes tegen. Zij heeft ook een link staan naar het orgineel die gemaakt is met een notitieblokje. Maar aangezien ik wel eens met een kraam ergens sta vond ik dit idee van Kim wel erg leuk en orgineel.
Het tekstje heb ik op de computer gemaakt.
Deze producten kun je vinden in mijn webwinkel:

Distress inkt (voor het inkleuren van het stempeltje)


Groetjes,
Diana


5 opmerkingen:

  1. Hoi Diana,

    Wat een super idee zeg ! En super mooi ! Echt heel representatief.

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er gaaf uit !!!
    Gr, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gedaan zeg, en een mooi geheel!

    lieve groetjes Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooh wauw ik vind hem geweldig :)
    die ga ik ook eens maken!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Diana,

    Die van jou is ook echt prachtig geworden!!!Top!

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note