Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

donderdag 16 juni 2011

Gratis Patroon.


Bijna het einde van het school jaar. Wat is dat weer snel gegaan. Jeroen, onze oudste, gaat na de zomervakantie naar de middelbare school. Stiekem ben ik daar best wel een beetje zenuwachtig om. Pffffff, ik moet er eigenlijk nog niet aan denken. Maar goed, het hoort bij het loslaten he.
Onze jongste gaat naar groep 7 dus dat schiet ook al aardig op. 
Van een hobbymaatje heb ik dit patroon gekregen. Zij maakt zelf patronen en heeft een website waar je haar kaarten kunt bewonderen, evt. kopen en opdrachten doet ze er ook bij. Kijk maar eens op haar blog, daar kun je ook haar patroon vinden.




Voor mijn lieve dochter.


Voor mijn stoere vent.


Flapje om geld in te doen.
Ik heb de binnenkant iets anders gemaakt dan jacqueline.
Bedankt Jacqueline voor je mooie patroon.
Veel liefs,

Diana.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Diana,

    Leuk om te zien hoe jij mijn patroontje hebt gebruikt en naar eigen smaak hebt veranderd. Ik vind ze allebei erg leuk geworden. Vooral jouw sluiting en flapje vind ik erg goed gevonden (y)
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er leuk uit hoor diana
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk die boekentasjes!!

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note