Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

maandag 13 december 2010

Zwart/witte kerstkaart

Vandaag heb ik een zwart met wit kerstkaartje gemaakt.
Het labeltje heb ik gemaakt op mijn silhouette en met brads en een zwart "stiksteekje"afgewerkt.
Het bontje op de muts en jasje heb ik afgewerkt met glitter. En ik heb de liquid pearls, ben ik helemaal verlieft op, weer gebruikt om pareltjes te maken.

Dat is toch een prachtig gezicht zo, of niet dan.

Lieve groet weer van Diana.



4 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart. Heel mooi en stijlvol in het zwart en wit.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Diana,Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt.
    Heel mooi en chique in deze kleuren.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig stijlvol kaartje is dit geworden Diana.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note