Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

donderdag 2 december 2010

Mini Workshop


Ik heb vandaag een geldenvelopje gemaakt. Misschien vinden jullie het ook wel leuk om te maken.
Het is heel simpel kijk maar:


Neem een stukje cardstock van 7 1/2 x 7 1/8 inc. (19 x 18 cm)



Deze ril je met de 7 1/8 ( 18 cm.) aan de bovenkant op
2 3/4 en op 5 3/4 ( 7 en 14 1/2 cm.)


Pons uit de smalste kant een half rondje.


Plak aan de zijkanten sticky Tape. En plak het envelopje dicht.
En dan kun je hem versieren naar je eigen smaak.
Deze heb ik er ook nog van gemaakt:




Laten jullie me weer weten wat jullie ervan maken. Vind het altijd leuk om te zien dat met het zelfde project zoveel verschillende ideeen tot bloei komen.

Lieve groetjes van Diana.



2 opmerkingen:

  1. Wat een superleuk geldenvelopje en wat fijn dat je de maten op je blog hebt gezet. Bedankt!

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie envelop heb je gemaakt en wat leuk dat je er een workshop van hebt gegeven op je blog.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note