Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

woensdag 18 juni 2014

***25% korting bij Just a Note op je gehele bestelling vanaf 10,-***
Gebruik deze code in de bestelprocedure: blogger25%


Hoi allemaal,

Dit kaartje heb ik al een tijdje geleden gemaakt maar nog geen tijd gehad om hem te plaatsen. Aan de achterkant heb ik de kaartenstandaard van Joy gebruikt. Ik gebruik hem best vaak zeker ook met ronde kaarten is hij super handig. Je kunt hem ook verkleinen mocht je kaart kleiner zijn dan de kaartenstandaard. Dat heb ik bij deze kaart ook gedaan. Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden.

Liefs, Diana.
www.justanote.nl




6 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Diana, helemaal mijn kleurtjes! Een schattig vlindertje en het model kaart ook al zo mooi, heb je dat met een mal gedaan?

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Thea,

      Die heb ik uitgesneden met mijn nieuwe silhouette cameo... Dacht doe mezelf een cadeautje ;-)

      Liefs, Diana.

      Verwijderen
  2. Wat een lief kaartje, mooie kleurencombinatie ook.
    Fijne dag, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi diana
    wat een bjoetie heb je er weer van gemaakt en zeker de kleuren vind ik supergaaf
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Diana
    dit is echt een schattig kaartje en prachtig modelletje ook.
    je hebt ook zo mooi ingekleurd en alles past perfect bij elkaar.
    fijn weekend en liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note