Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

woensdag 25 juni 2014

***25% korting bij Just a Note op je gehele bestelling vanaf 10,-***
Gebruik deze code in de bestelprocedure: blogger25%


Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien die ik heb gemaakt met mijn nieuwe Silhouette Cameo.... Wat een geweldig apparaat. De cameo heeft ook een Print & Cut mogelijkheid... dat vind ik eigenlijk nog het leukste van de cameo. De ronde tekst stempel kwam ik tegen op internet en heb ik opgehaald in mijn cameo daarna uitgeprint en daarna een ronde snijrand er omheen gemaakt en een schulprandje weer daar omheen.


De kaartenstandaard van Joy Crafts gebruik ik heel veel. Je kaart blijft er zo mooi recht bij staan. De kaartenstandaard kun je vinden in de webwinkel.


3 opmerkingen:

  1. een erg leuke n mooie kaart ziet er erg mooi van kleur en indeling uit!]
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend kaartje Diana.
    Fijn dat je weer wat meer tijd hebt om kaarten te maken.
    Heb even gegoogeld op Silhouette Camea en het lijkt me inderdaad een fantastisch apparaat.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartjes, heel erg mooi gemaakt en zulke standaard lijkt me reuze handig!
    Fijne avond, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note