Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

donderdag 2 januari 2014

Winnaar Challenge #17


De winnaar van Challenge 17 is geworden....


Van harte gefeliciteerd Hetty. 
Als je het leuk vind dan mag je voor de maand Februari Gast Designer zijn en natuurlijk mag je de banner dat je de winnaar bent plaatsen op je eigen blog... (Hij staat aan de rechter kant)
Stuur je me even een PBje met je adres gegevens zodat ik weet waar ik het prijsje naar toe kan sturen?

Iedereen weer heel erg bedankt voor het meedoen. We genieten altijd weer erg van de mooie en creatieve inzendingen. We gaan ook weer door met een nieuwe Challenge en deze keer is de opdracht...

Roze

Nou dames dat moet voor jullie denk ik niet zo moeilijk zijn ;-)


1 opmerking:

  1. Van harte gefeliciteerd Hetty, je hebt een prachtige tag gemaakt, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note