Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

dinsdag 14 januari 2014

Kusje...


Hoi Allemaal,

Deze week weer lekker aan het knutselen gegaan... Het stempeltje van Magnolia heb ik ingekleurd met de Spectrum Noir en het paarse met de copics... zo zie je maar je hoeft je niet aan 1 merk te houden om leuk in te kunnen kleuren. 
Dit zijn de overige producten die ik heb gebruikt:


5 opmerkingen:

  1. een leuk en lieve kaart en de kleurtjes helemaal prachtig!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Diana,
    Wat heb je een prachtige kaart gemaakt, mooie kleuren, inkleurwerk ook top, super kaartje, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Diana, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Diana
    hij is super mooi zeg en prachtig ingekleurd heb je.
    het vintage gaat jou ook goed af en volgens mij heb ik je met het virus aangestoken ha,ha
    ik vind hem een plaatje.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje! Zo mooi in dat paars! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note