Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

maandag 4 november 2013

Wat was het gezellig...

 
Zaterdag was de Creabeurs in Herkingen en wat was het gezellig druk.
In maart was het de eerste keer in Herkingen maar de dag daarvoor was onze zoon opgenomen in het ziekenhuis met Diabetes type 1
Nu kon ik gelukkig wel en het is echt voor herhaling vatbaar...

 
Annelies liet zien wat je zoal met Distress inkt kan doen en was deze dag echt mijn rechter hand.
 Nogmaals heel erg bedankt dat je me zo hebt geholpen...
 
 
Jacqueline van "Jacqueline presentje" stond met haar moeder naast mij.
Super gezellig alleen hadden we weinig tijd om te kletsen ;-) 

 
Gerrie van "Gerrie kaarten" stond daar weer naast.
Zij had ook heel veel voorbeeldkaarten bij haar en stuurde regelmatig mensen naar mij door die een bepaalde mal wilde hebben.
 
We hebben weer super leuke gesprekken gehad en hele leuke, lieve en creatieve mensen mogen ontmoeten...
 
Liefs, Diana

7 opmerkingen:

  1. Volgende keer doe ik gewoon weer mee hoor Diana, je verzint maar een taakje. Het ziet er zo gezellig uit.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat gezellig! En ik zie mijn kaartje met Daisy staan ;-) had er ook wel bij willen zijn, gelukkig beginnen ze hier ook wat meer met kleine hobbymarkten, dus wie weet.

    Liefs Thea
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Diana , Ik vond het super leuk en voor herhaling vatbaar .Groetjes Annelies .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Diana,
    Inderdaad een hele gezellige dag in Herkingen. Erg gezellig om zo tussen jou en Gerrie in te staan.
    Op naar de kerstmarkt ?

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dit ziet er gezellig uit zeg en goed bezocht zo te zien.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet erg gezellig uit op de beurs..

    ik doe weer mee!!

    groet,
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note