Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

zaterdag 30 november 2013

Challenge #16 (Gesloten)

Dit bericht blijft bovenin staan tot en met 30 November.
Scrol voor nieuwe blog berichten naar beneden.

 We zijn alweer toe aan de 16e Challenge...
Deze maand is het thema:

"Maak een cadeau verpakking"

DT Lid Hennie heeft een luciferdoosje met bijpassend een paar kaarsen opgepimpt.
In het luciferdoosje kun je wat geld doen om cadeau te geven. Altijd veel leuker als een kale envelop.... En zo maak je gelijk je restjes op ;-)
Je mag van alles maken als cadeauverpakking bijvoorbeeld een wijnfles met een mooie Bowdabra Stik of een leuke label er aan of een reep chocolade oppimpen....
Ben heel benieuwd wat jullie als cadeautje in gaan pakken ;-)
En... je mag zo vaak als je wilt meedoen.
 De Challenge loopt tot en met 30 November 23.55 uur.

Let wel op er zijn wel wat regels aan verbonden.
Lees ze even hier door.

Ons DT-Team en ik kiezen de winnaar weer uit dus doe jullie uiterste best ;-)
Dit is het prijsje waar jullie deze maand kans op maken.
Nicolle Verkooijen ronde tekst stempel - Engels
(Zet hem in je sidebar!!!)

Dit zijn de gebruikte materialen.
Klik op de foto om naar het desbetreffende product te gaan:

5 opmerkingen:

  1. Leuk doosje en een leuk thema.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was gisteren vergeten om presentje in de site bar te zetten..
    maar die staat er nu hoor.. challenge #16

    groetjes Gerrie
    http://gerriesknutselhoek.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo, Ik vond dit een leuk thema om mee te doen en ook eigenlijk om dat jullie zelf de leukste/mooiste/etc kiezen. Dat spreekt mij erg aan.
    Ik wens jullie veel succes met de keuzes maken En ook met verdere challenges. Ik blijf het volgen. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ook ik was vergeten om de prijs in mijn sidebar te zetten. Staat er nu wel hoor! En mijn tweede creatie geplaatst.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige voorbeeld en prachtige inzendingen zijn er gemaakt. Ik heb net mijn creatie geplaatst.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note