Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

vrijdag 15 november 2013

Demo Kerstkaartjes...


 

 
***
 


 
***
 
 
 Hoi allemaal,

Vandaag laat ik drie kerstkaarten zien welke gemaakt zijn met de serie van Eline's Woodland Christmas. Diana heeft deze kaarten gebruikt op de gezellige hobbybeurs in Herkingen op 2 november jl. Aangezien wij nogal ver bij elkaar vandaan wonen wilde ik toch mijn steentje bijdragen door een aantal kaarten te maken met materialen uit de webwinkel van Just a Note welke jullie hieronder kunnen vinden. 
Zo was ik er toch een klein beetje bij ;-)

 
Het recept voor deze kaarten:

4 opmerkingen:

  1. Petje af Thea, ze zijn enig en ik zie een heel bekend modelletje.....even puzzelen maar zo leuk!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een beeldschone demo kaartjes staan hier te schitteren.
    Liefs Ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Thea, wat een schitterende kaartjes! Je bent er even druk mee geweest, denk ik maar wel met een bijzonder mooi resultaat!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige serie kaartje. Kei leuk gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note