Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

maandag 14 oktober 2013

... Warm Winter Wishes..

 
Goedemorgen Allemaal,

 Vandaag mag ik weer een kaartje laten zien gemaakt met het prachtige papier van Pion, Wintertime in Swedish Lapland,..
Het plaatje is gemat op ribbelkarton van Joy! Crafts en bewerkt met Frantage..dat heb ik ook met de border gedaan, deze is van Noor en het hoekje is ook van Noor..
 De hulsstak is van Kraft, bewerkt met sneeuw en ik heb kleine bloemetjes gestanst van vilt en vastgezet met een klein kraaltje..Ik heb ook 2 vilten bloemen gemaakt, met een Collectable 1323..het vilt komt uit de webwinkel en is lekker zacht, dun en soepel, heel fijn om mee te werken..
 Verder nog een kantje, seam-binding in 2 kleuren, plakparel, de tekst met banner is ook een collectable 1325, bolletjesrandje onder het plaatje..
Heb weer alle randjes met de distresser bewerkt en met Distress Ink Vintage Photo beinkt met de blending tool..
 Ik hoop dat jullie weer inspiratie hebben gekregen en..het is natuurlijk wel heerlijk weer nu, om lekker bij de kachel/cv..te zitten freubelen..
Alle producten kunnen jullie weer vinden bij Hobbywebwinkel Just a Note. Onderaan dit blogbericht staan de foto's van de producten, klik daarop om naar het desbetreffende product te gaan...


 
 Wens iedereen een fijne dag, liefs en groetjes Ans

3 opmerkingen:

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note