Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

woensdag 30 oktober 2013

Old St. Nick...


Deze keer heb ik een ouderwetse kerstkaart in de traditionele kerstkleuren gemaakt.
Ik heb bazzill cardstock in de kleuren rood, groen, kraft en voor de basis vanilla gebruikt.
Uit het groene cardstock heb ik wat hulsttakken (Marianne Design) gestanst,
en hier een krans mee gemaakt. Daar omheen een Pearl string gedraaid en er een
knipplaatje van een gezellige ouderwetse kerstman tussen geplakt.
Verder nog de mooie kerststerren (Marianne Design) voorzien van meeldraadjes
en wat jute twine, en voor de finishing touch nog wat sneeuw en glitter.

 fijne dag nog!
Groetjes,

2 opmerkingen:

  1. Vindt het een prachtige kaart!!

    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooi kaartje. Het nostalgische plaatje is prachtig.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note