Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

vrijdag 11 oktober 2013

...Jingle Bells...

Hallo Allemaal,

 Ben ik alweer met een kerstkaart, het Pion papier lag nog op mijn tafel, dus ben daar weer lekker mee verder gegaan, het plaatje hoort ook bij het papier..
Het is gemat op een cirkel en daaronder een doily, om het plaatje heen zit de ijskristalcirkel, gestanst uit Kraft en bewerkt met Fran-tage embossing enamel..
 
 
Ik heb crispy lint gebruikt in het goud en daarop kant, de strik is ook gemaakt met een stukje crispy lint en seambinding in een zachte goudkleur, vastgezet met een Brad en daarop een pompon gelijmd..

 
De border, het label en de hoek zijn mallen van Joy! Crafts, aan het label een stukje kant, touwtje en 2 kerstbelletjes..sterren gestempeld en de tekst..

 
Een bloementoef gemaakt, met een gardenia, roosjes, meeldraden, acryl flower en nog een bewerkte ster..
 

Langs de onderrand een kantje geplakt met parelsnoer en met plakparels afgewerkt..

Nog een foto van het plaatje..


 
zó schattig, het papier heet Wintertime in Swedish Lapland..

en dan nog iets, ik had de mooie ijskristalcirkel gekocht en..hij deed het echt helemaal niet, dus mocht de mal retour en kreeg ik mijn geld terug maar...Ik vond/vind het zo'n mooie mal, dat ik hem nog een keer besteld heb en..deze doet het super, met vellum, printerpapier, Bazzill, geweldig...

 
Ik denk nog steeds dat er een foute serie is geweest, net als de stempel sets, waar taalfouten inzitten..
Zo, weer helemaal op de hoogte, wens iedereen een hele fijne dag,
 
Liefs en groetjes Ans

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note