Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

zaterdag 24 november 2012

Wat hebben we genoten.

 
Wat hebben we vandaag genoten op de Creabeurs in Middelharnis.
Het was een drukke maar gezellige boel daar.
Jacqueline van Jacqueline Presentje en Gerrie van Gerrie Kaarten waren ook aanwezig.
Gerrie stond gezellig naast me en Jacqueline schuin tegenover mij. Dus ik heb af en toe even naar haar gezwaaid ;-)
Hennie heeft een demo gegeven met de Bowdabra en heeft heel veel tips kunnen geven.
We hebben veel Bowdabra’s verkocht maar er waren ook heel veel mensen die al een Bowdabra hadden maar waar hij in de kast stond omdat ze niet goed wisten wat ze er mee moesten. Maar nadat Hennie liet zien hoe simpel het eigenlijk is gaan ze hem toch weer uit de kast halen.
Ik denk dat Hennie vandaag heel wat mensen blij heeft gemaakt.
Ik vond het ook super om Hennie voor het eerst te ontmoeten. Ze is niet alleen een hele creatieve vrouw maar ook een warme persoonlijkheid met het hart op de goede plaats.
 
 
  

8 opmerkingen:

  1. Hoi Diana

    Ik heb ook genoten vandaag en heel veel geleerd van Hennie, ik vond het een leuke demonstratie.
    Leuke foto's.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zag dat er even gezellig uit! Leuk om de foto's te zien geniet ik even mee vanuit een klein wereldje in het noorden, het is hier de hele dag mistig geweest en nu regen.

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Diana en Hennie,

    Inderdaad, wij (mijn moeder en ik) hebben erg genoten van al die mensen die door de mist gekomen waren. Ik heb nu ook voor het eerst kennis gemaakt met Hennie en Gerrie. En ook bij de andere crea-bea's heb ik genoten van hun creaties. Ik heb zelfs een aantal volgers ontmoet, wat erg leuk was.

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Diana leuk dat je foto's geplaats heb
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Diana.
    Het was zeker super gezellig.
    Op naar de volgende keer.
    Lieve groet Jacqueline haar Moeder

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja het was een heel bijzondere dag, een warm bad wat over mij heen kwam. Zoveel hartelijkheid en dankbaarheid.
    Ik ben er stil van.
    Het was goed toeven in Middelharnis.
    Mijn rit door de dichte mist en terug in de stromende regen, was het helemaal waard.
    Diana fijn om jou, je man en je prachtige dochter en erg lieve zoon te ontmoeten. Jeroen vertelde zo leuk dat mijn strikken mooi waren.
    Je bloemen staan prachtig op tafel en op mijn blog. De kers op de taart.
    Liefs je hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het zag er heel gezellig uit en jammer dat voor mij de afstand te ver was om te komen.
    maar nu kan ik toch via deze foto,s nog even mee genieten van jullie belevenissen.
    liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goh wat een leuke dag joh, ziet er op de foto's in elk geval heel gezellig uit. Jammer dat ik niet kon, volgende x beter. Fijn dat het goed liep! Groetjes monique

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note