Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

dinsdag 13 november 2012

Een voorproefje!

 
Deze "prefab" doosjes heb ik versierd met een Bowdabrastrik.
Zaterdag 24 november demonstreer ik de handige "strikkenmaker"
op de Creabeurs in het Diekhuus in Middelharnis.
Alle gebruikte materialen verkoopt Diana in haar shop.
Lieve groetjes van een bijzonder bezig knutselkipje!

p.s. graag zou ik jullie blogs bezoeken, helaas de tijd ontbreekt.
Ik ben gevraagd voor een artikel in
Hobby Handig en in Cards and More.

6 opmerkingen:

  1. Erg mooie creaties.
    Succesbij hobby handig en cards and more.
    Ja bloggers bezoeken en commentaren geven daar gaat veel tijd inzitten.
    Je kunt niet alles.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zier er mooi uit, ik ben heel benieuwd naar de demonstratie.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattige doosjes Dina,

    Oh, wat leuk, we zien de artikelen wel verschijnen.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke tasjes Hennie!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow, ze zijn super leuk zeg.
    wat een gave tasjes zijn dit.
    lieve groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note