Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

maandag 5 november 2012

Christmas Card


Afgelopen week heb ik weer diverse kerstkaarten gemaakt en heb er nog 20 te maken voor iemand.
dus ik hoop dat ik het ga redden.
Dit zal wel een bekend probleem zijn bij jullie want er zitten te weinig uurtjes in een dag.

Last week i have made several christmas cards and still 20 to make for someone.
So i hope i get the job done.
This is a well -known problem because there are not many hours in a day.
 
Groetjes van Anneke

7 opmerkingen:

  1. wat een gaaf ding Bowdabra
    heb ik alweer wat op m'n verlanglijstje:D

    Je kaart ziet super mooi uit!!

    liefs Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kerstkaart schitterend van kleur!!
    Succe smet de volgende 20, hier schiet het ook niet op.

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij staat weer mooi te pronken.
    groetjes van an

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig mooie creatie.

    Groetjes Henriette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad, veel ideeën om te maken en te weinig tijd. Deze kerstkaart is in ieder geval een beauty.

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind de kaart heel mooi geworden.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note