Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

donderdag 22 augustus 2013

Gift Card workshopje...

Ik ben helemaal gek van Gift cards, tasjes en doosjes.
Van deze Gift Card heb ik er al heel wat gemaakt en wil hem graag met jullie delen.


Neem een strook Cardstock van 28 x 7 cm. 


Ril deze, evt. met je Scor Pal, op 9,5 en 19 cm.
Je hebt nu 2 stukjes van 9,5 en 1 stukje van 9 cm. 


Snij van het stukje van 9 cm de helft schuin weg.
Let wel op dat je dit in de goede richting doet! 


Neem een stukje extra sticky tape van 3 mm om deze schuine kant dicht te plakken. 


Zo komt het er dan uit te zien.


Snij nu een stukje cardstock van 8 x 6,5 cm en snij deze door de midden.
Let wel weer op dat je dit in de goede richting doet! 


Snij nu een stukje Design Pappier van 7,5 x 6 cm en snij deze ook door de midden.
Ik heb voor deze Gift Card het papier gebruikt van Pion Design - Phlox


Plak beide schuine kantjes op elkaar en plak hem daarna aan de binnenkant van je Gift Card.
En decoreer de buitenkant naar eigen inzicht.

Ik hoop dat jullie het weer een leuk workshopje vinden.
Alle producten kunnen jullie weer vinden in de webwinkel.

12 opmerkingen:

  1. Eigenlijk zo makkelijk te maken, wat een leuk idee. Dat is om te onthouden. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee zeg ik heb binnenkort een gift card nodig en dan is het leukst om hem zelf te maken. Dit idee komt op het goede moment niet moeilijk om even snel te maken. Bedankt ik vind het een erg leuk idee en ga hem zeker maken.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Diana
    Wat een geweldig idee
    Bedankt voor het delen
    Een fijne dag
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een superleuk workshopje! Ik weet de maten nooit goed te vinden en dan verspil ik weer papier, maar nu heb ik ze en ze zijn zo leuk te geven de giftcards.

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit beeldig, heel veel dank voor de tutorial!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal geweldig deze kaart, erg
    leuk, heel erg bedankt voor de
    tutorial, ik ga hem zeker opslaan.
    Ook leuk om labeltjes erin te doen
    aan de binnenkant en dan een tekst
    of persoonlijke boodschap erop ☺

    Liefss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Diana,
    Wat een leuk workshopje, misschien ooit, ga ik deze nog wel eens maken..je hebt de voorkant prachtig versierd..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Diana,
    Leuke workshop,ik ga het zeker maken.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fantastisch, zo simpel, maar je moet er net ff opkomen! ik ga m zeker toepassen, hoe zit dat met die scorepal...9,5 en 19...houdt dat in dat je dan je papier volledig op die scorepal neerleg en bij die nummers rilt?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Diane,
    Heel erg bedankt voor het delen en jij hebt er al hele mooie kaartjes mee gemaakt, en kan ik mooi mijn nieuwe stempel label in kwijt!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note