Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

donderdag 9 februari 2012

Nicolle Verkooijen ronde tekst stempels





Deze stempels van Niccolle Verkooijen wil ik al zo lang in mijn webwinkel!!!
Ze zijn zo mooi, het is echt de kers op de taart om deze toe te voegen aan je creatie. Maar oké dat is mijn mening en ik heb alvast beide setjes gereserveerd ;-)
Ze zijn er in Nederlandse teksten en in Engelse.
En ik heb nog meer tekststempels binnen gekregen.
Kijk daarvoor even in de webwinkel.
De rozetten zijn ook weer terug van weggeweest.
En van Forever Friends zijn er ook wat stempels binnen gekomen en wat scrappapier.
En de Scor Pal is gelukkig ook weer op voorraad.
Klik HIER om naar de winkel te gaan.
 
Groetjes en een fijne dag,

Diana.

1 opmerking:

  1. dank je wel weer voor je lieve reactie op mijn creatie. Zie dat jij ook al die leuk stempels van Nicole te koop hebt . Ze zijn echt onwijs leuk.
    Gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note