Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

zaterdag 11 februari 2012

Merry Christmas


Vandaag heb ik een kerstkaart gemaakt met een prachtig stempeltje van Tilda.
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met je kerstkaarten!
Deze kerst had ik er echt te kort en moest ik in de winkel kerstkaarten kopen. Ik hoop dat me dat dit jaar niet gaat overkomen ;-)
Ik heb, zoals jullie misschien wel weten, de ronde tekst stempels binnen gekregen van Nicolle Verkooijen. En wat zijn ze leuk om mee te werken. Mijn handen jeukte om ermee aan de gang te gaan.
Er zijn zoveel verschillende teksten dat je voor elke gelegenheid wel een tekst heb.
Overige producten die ik heb gebruikt:







3 opmerkingen:

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note