Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

dinsdag 5 april 2011

New Home

Hoi lieve bloggers,

Vandaag een kaartje met een leuke digi stempel van Sassy Cheryl. Ik heb de kaart vrij simpel gehouden omdat de stempel al druk genoeg is.
De tekst is gemaakt op de computer in word.
De kleine ieniemienie knoopjes zijn van Papermania en de rand heb ik geponst met de randpons van Xcut.
En het stempeltje heb ik ingekleurd met de derwent potloden.

Lieve groetjes weer van Diana.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Diana,

    Wat een prachtige kaart ! Leuke stempel en mooie zachte kleuren.

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een super vrolijk en leuk kaartje Diana :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note