Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

zaterdag 1 maart 2014

Winnaar Challenge #19


Wat leuk dat er deze maand weer zoveel deelnemers waren voor de Challenge...Dat doet ons heel goed..Maar er kan er helaas maar 1 de winnaar zijn en dat is deze maand Anita met deze beauty van een kaart. Van harte gefeliciteerd Anita... neem je even contact met me op om je adres door te geven?
Als je bij Anita op haar blog gaat kijken kom je daar niet alleen voor haar mooie kaarten maar ook voor haar leuke, ontroerende en grappige verhaaltjes die ze bij haar kaarten plaatst...
Wil je Anita feliciteren met haar prijsje of even een kijkje nemen bij haar mooie creaties, klik dan hier voor haar blog.

Doen jullie ook weer gezellig mee met de volgende Challenge?
Deze maand is de opdracht:

"Maak gebruik van de Sketch"

Ons DT Lid Thea heeft er weer een prachtige voorbeeldkaart van gemaakt.
 Klik hier voor deelname en de regeltjes en natuurlijk de sketch ;-)

Liefs, Diana.


6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Anita met je gewonnen prijs!
    groetejs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw ik las net in een reactie van Thea kom je even kijken bij Just a Note, en joehoe ik heb gewonnen, ben helemaal superblij, dank jullie wel, wat super is dit, mijn weekend begint wel heel leuk. Ik zal zo mijn adres mailen. Nogmaals bedankt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Anita,
    van harte gefeliciteerd met je prijs, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Aniet met je prachtige kaart.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Anita, je begint het weekend goed! Diana ook bedankt om dit weer mogelijk te maken.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Anita. En met deze kaart ben je een terechte winnaar. Klasse. gr leny

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note