Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

dinsdag 4 maart 2014

Van harte...


Hallo bloggers,
Ik ben Tineke van der Linden, getrouwd met Goris en samen hebben we 3 kinderen. Onze oudste dochter is getrouwd en dus hebben we ook een schoonzoon erbij gekregen. Eind december 2012 zijn zij de trotse ouders geworden van een dochter en zo werden wij opa & oma. Ik pas 2 dagen in de week op Martine wat reuze gezellig is!
Al jaren ben ik aan de freubel. Zo’n 20 jaar geleden ben ik (net als de meesten onder ons) begonnen met 3d. Later kwam het embossen (met een lichtbak) erbij en daarna volgde ook het borduren. Ook de kleding voor de kinderen (en mezelf) naaide ik in die tijd. Nu komt het naaimachine meestal alleen voor verstelwerk e.d. tevoorschijn. De laatste jaren heeft het freubelen echt de overhand gekregen. Ook het scrappen kreeg mijn aandacht. En nu zijn het voornamelijk scrapkaarten die ik maak. En dan het liefste in vintagestijl. Maar niet alleen kaarten, ook maak ik graag andere creaties.
Sinds mei 2013 mag ik ook deel uitmaken van het designteam van Marianne Design. Een hele eer is dat natuurlijk! Jullie kunnen met regelmaat creaties van mij zien staan in The Collection, Hobby Handig, Creatief met Kaarten, Cards & Scrap e.d.
Omdat ik de challenge van januari gewonnen had, was ik door Diana gevraagd of ik in maart gast-designer wilde zijn. Zij stuurde me wat spulletjes waar ik wat mee gemaakt heb.
Bedankt Diana dat ik gast-designer mocht zijn!!
Wil je meer werk van mij zien, neem een kijkje op mijn blog.

Groetjes, 
Tineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note