Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

zaterdag 22 februari 2014

Zoek de verschillen...


Vandaag wil ik jullie 2 kerstkaarten laten zien die bijna het zelfde zijn. Als ik een kaart leuk vind maak ik er meestal een paar van die net weer even anders zijn....Je stuurt ze ten slotte niet naar dezelfde mensen toch?
Dit is weer het recept voor deze 2 kaarten:


2 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaarten Diana, ze zijn prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, wat een mooie, stijlvolle kaarten heb je gemaakt, ze zien er erg mooi uit.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note