Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

vrijdag 14 februari 2014

White Christmas Card...


Geen valentijnskaart vandaag maar een kerstkaartje.....Ieder jaar kom ik aan het eind van het jaar in de knoop en moet ik kerstkaarten bijkopen...Dat zal me dit jaar niet meer overkomen dus ik ga gewoon lekker door ;-)
Ik vind deze mal van Joy!Crafts zo mooi.....heel handig vind ik ook dat bij deze mal een ovaal zit waar je je plaatje mee uit kan stansen...Dat hebben helaas niet alle mallen maar deze gelukkig wel....Ik denk dat ik deze dan ook heel vaak zal gebruiken....Helaas heb ik het Nostalgische plaatje niet meer op voorraad maar in de webwinkel zijn nog tal van andere Nostalgische plaatjes die je evt. ook zou kunnen gebruiken.
Hier kunnen jullie weer alle producten vinden die ik heb gebruikt:


4 opmerkingen:

  1. Hoi Diana,
    Het is echt een terugkerend probleem, ook bij mij, hoe krijg ik op tijd mijn kerstkaarten af hahaha.
    Ik vind deze witte kaart echt prachtig ! Vind het zelf best moeilijk om een witte kaart te maken, ik ga altijd twijfelen of het niet TE wit is, maar met zo'n mooi plaatje erbij kan het niet mis gaan.
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet er dit fantastisch mooi uit, zo moeilijk om iets in een kleur te houden maar het is je perfect gelukt, een plaatje om te zien, erg verfijnd.
    Fijn weekend, Liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart. Hele mooie zo alleen met wit. Super.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Diana, hij is zeer zeker prachtig...wie weet ga ik m ook bestellen, ik heb tenslotte nog paar cadeaubonnen...hahaha.Ik vind het kaartje echt heel erg leuk. Even terugkomend op de stempel die ik laatst bij je heb besteld, ik ben er mee aan de slag gegaan hoor en het resultaat mag er zijn, ben er zelf heel trots op. Nu ben je natuurlijk helemaal nieuwsgierig...nog even paar daagjes wachten, ik ga ze op mijn blog zetten...maar wacht even op een zonnig moment, dat ik er mooie foto's van kan maken. Kom je binnenkort even kijkje nemen???
    tot snel! liefs monique

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note