Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

zondag 4 maart 2012

Sew Easy


Ik heb voor het eerst mijn Sew Easy gebruikt en hij is leuk! Dat is een apparaatje met verschillende mondstukken (komen binnenkort nog meer mondstukken binnen) met verschillende patroontjes om te borduren.  Alleen omdat ik bochten erin heb zitten prikte hij de gaatjes niet overal goed door. Je zag wel gaatjes zitten maar moest sommige met mijn prikpen nog even door prikken. Maar dat mocht de pret niet drukken. Op rechte stukken heb je dit "probleem" gelukkig niet.
Op iedere kruising heb ik een bloemetje uit geponst en in het midden een pareltje gemaakt met de Liquid Pearls. De roosjes en blaadjes zijn van een stans van Marianne Design.
De rest heb ik uitgesneden met mijn Silhouette.
Ik hoop dat jullie de LO mooi vinden. 


6 opmerkingen:

  1. Wauww mooi Diana, heb dat al dikwijls willen kopen maar ik wil nog zoveel. Vind het wel heel erg leuk gedaan met die bloemetjes erbij, heel mooi werkje.
    Fijne avond nog.
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van mij ook > wauw ! Ontzettend leuk gedaan met natuurlijk pracht foto's van je dochter. Lijkt me inderdaad een handig apparaatje.
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er gaaf uit zeg, heb er ook al een aantal keren naar gekeken, en de LO zelf is ook prachtig.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er leuk uit, mooie LO, prachtige foto van je dochter en wat een mooie bloementoef heb je gemaakt!!

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie layout ik heb zelf ook pas een lo gemaakt maar deze vind ik echt geweldig mooi knap hoor groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi,hoi,

    Misschien een rare vraag maar wat betekend LO??? Ik lees het vaak maar merk om me heen dat niemand weet wat het betekend... Hopelijk wil en kan je me vraag beantwoorden.

    Groet Crejabeja (Inge)

    Ps: geniet vaak van je blog, en alle moois wat je maakt + webwinkel.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note