Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

dinsdag 20 maart 2012

10% lentekriebelkorting!!!

Goedemorgen allemaal,

Vandaag is de lente begonnen. En als je naar buiten kijkt dan krijgen we weer een lekkere zonnige dag.
Vandaag wil ik de lente met jullie vieren en krijgen jullie op je bestelling een lentekriebelkorting van 10%
Deze is alleen geldig op je bestelling van vandaag en loopt af om 23.59 uur.
En met uitzondering van de Tim Holtz Distress inkt en de map Opruiming omdat deze producten al heel scherp zijn geprijsd.
Let op! De korting haal ik er na je bestelling pas van af dus bij je 2e mail krijg je het goede bedrag. Let ook op de verzendkosten. Vanaf €25,- is bijvoorbeeld brievenbuspost gratis maar die €25,- moet dan wel met je korting er van af zijn.
Heb je nog vragen of is er iets niet duidelijk mail me dan gerust even.

Ik wens jullie een fijne zonnige dag,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note