Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

zondag 17 maart 2013

Zomaar...




Wat kun je anders met dit weer dan lekker met je hobby bezig zijn.
Ik moet eerst iets bekennen, zoals iemand al zei je krijgt spijt als je je copics verkoopt..... en ja inderdaad, maar het was maar een klein beetje spijt. Als ik zie dat een copic sketch eerst € 4,50 kost (wat ook al een kapitaal is voor 1 marker) en nu ineens € 5,25 of nog meer dan is het niet meer leuk om er nog meer te kopen of één vervangen als hij leeg is. Van het geld heb ik nu een aantal Spectrum Noir markers gekocht, stukken goedkoper en kleuren net zo fijn. Het mooie van deze markers is dat je ze in sets van 6 kunt kopen voor € 8,95 reken zelf maar uit en ook deze zijn navulbaar.

Het leuke stempeltje is een digi van Tiddly Ink ingekleurd met de Spectrum Noir markers. De hartjes van de bloemetjes gekleurd met een atjou spica pen Gold en de bloemblaadjes met glossy accents bewerkt.
Het designpapier is van Marianne Design "Beautiful Butterflies".
Inmiddels versier ik de binnenkant van de kaart ook steeds vaker, het staat leuk en ze zijn ook steviger.
 
Alle materialen zijn verkrijgbaar bij JustaNote ook de Spectrum Noir markers.
Klik op een van de foto's onderaan dit blogbericht om naar het desbetreffende product te gaan.

Fijne dag allemaal!


8 opmerkingen:

  1. Mooie kaart en wat is het stempeltje mooi ingekleurd!
    Dat scheelt inderdaad veel in prijs en dan zou ik ook niet twijfelen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart Thea, ik vind hem prachtig geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi kaartje en als ik nu zou moeten kiezen zouden de spectrum noirs zeker een afweging zijn.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart Thea! Prachtig gemaakt en heel mooi ingekleurd! Ik ben blij met je opmerking over de markers! Helpt me vast goed bij het maken van een keuze...

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Thea, ik vind hem
    heel mooi geworden, ook de stempel
    heb je zeker mooi gekleurd.
    Ik versier de binnenkant ook altijd,
    maakt het idd ook steviger ☺

    Fijne en gezellige (knutsel)zondag nog :)
    Lieve groetjes Erica xox ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje is het geworden en inderdaad, de copics worden steeds duurder daar heb je helemaal gelijk in.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje thea en ja de cop[ics zijn erg duur en de spectrum noir zijn net zo goed.
    je hebt mooi ingekleurd.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thea wat een schoonheid, prachtig kleurwerk.
    Een topper hoor!
    Lieve groetjes hennie.
    p.s. goed verhaal ook.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note