Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

donderdag 28 februari 2013

Challenge #8 (Gesloten)

Dit bericht blijft bovenin staan tot 28 Februari.
Scrol voor nieuwe blog berichten naar beneden.
Het is weer tijd voor een nieuwe Challenge.
Deze keer is de opdracht "Maak een doosje"
Je mag allerlei soorten doosjes maken zolang het maar geen kaart is.
Ik heb dit doosje als voorbeeld gemaakt met lekkere chocolaatjes erin.
Het patroon staat in het Hobbyjournaal 93.
 
Er zijn wel een aantal regels aan de Challenge verbonden. Lees ze goed door!!!
Hou je hier ook echt aan anders kun je helaas niet meedoen om in aanmerking te komen voor het prijsje.
 
 
 
Wil je ook meedoen?
Plaats dan je naam en de link naar je creatie (niet naar heel je blog) onderaan dit blogbericht bij de blauwe kikker.
Weet je niet hoe je moet linken naar je creatie en niet naar heel je blog?
Kijk dan even bij de regels daar leg ik het uit.
 

De Challenge loopt tot en met 28 Februari 23.59 uur.
Deze keer kies ik zelf een winnaar uit met evt. de andere DT Leden.
 
Dit is de prijs waar jullie deze maand kans op maken.
Snijmal en clearstamp van Marianne Design.
(Zet hem in je sidebar)
 
 
Dit zijn de producten die ik heb gebruikt voor het doosje.
Klik op de foto om naar het desbetreffende product te gaan in de webwinkel.
 

8 opmerkingen:

  1. Geweldig leuk doosje Diana, en weer een leuke uitdaging voor de challenge. Fijn dat er met de vorige best veel mee hebben gedaan.

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig lief en mooi doosje
    En wat een leuke Challenge^_^"
    Creatieve groetjes
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een geweldig leuk doosje heb je gemaakt en leuke challenge.
    als ik tijd heb doe ik mee.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat mooi doosje wat is dat prachtig

    groetjes brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige creatie, de kleurtjes zijn ook schitterend.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie creatie is dit geworden.
    Lieve groetjes en een fijn weekend Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn doosjes variant was beetje moeilijk te fotograferen. Op mijn blog staat ook nog de bovenkant duidelijker.
    Leuke challenge!
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank je wel voor je reacties (ook op HJ.) Wat leuk ook dat je volger bent geworden. Ben natuurlijk ook even bij jou wezen kijken en wat zie ik hier super leuke creaties zeg. Word ook gelijk volger bij jou om maar niets meer te hoeven missen.
    Dit doosje is ook héél mooi. Zal gelijk kijken of ik het nog red om met je challenge mee te doen. 't Is wel een leuke challenge.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note