Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

vrijdag 18 januari 2013

Pion Design...

 
Hoi allemaal,

Ik ben zooooo blij !!!!
Vandaag kreeg ik namelijk het prachtige vintage scrappapier van Pion Design binnen.
Dat stond al heel lang op mijn verlanglijstje maar vandaag is het dan eindelijk zover...
Binnenkort komt er ook een nieuwe lijn van Pion Design binnen en die is inmiddels ook al besteld.
Klik hier om naar de nieuwe producten te gaan.
Doen jullie ook nog mee met de Challenge op het Blog?
 

2 opmerkingen:

  1. het is mooi papier Diana van Pion.
    ik ben er echt fan van.
    liefs vanuit een sneeuwerig Harderwijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Diana, Wat een mooi papier!! Prachtige kleurtjes zeg! Hoe is het verder bij jullie? Alles goed?
    Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note