Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

dinsdag 20 november 2012

Demo Creabeurs Middelharnis

 
A.s. zaterdag hoop ik de Bowdabra te demonstreren
op de Creabeurs in het Diekhuus in Middelharnis.
Diana van Just a Note heeft daar een stand.
Dit kleine tasje heb ik gemaakt met behulp van de Scor Pal.
De klok is nieuw van Marianne Design waar de Scalloped Circle weer mooi achter past.
Het dappere knulletje vind je ook in de webshop.
Voor de Bowdabra strik heb ik Bow Wire, rood lint, 
groene meeldraden, parelketting en bloemetjes gebruikt.
 
Misschien tot zaterdag, lieve groetjes Hennie.

2 opmerkingen:

  1. Hennie prachtig kaartje heb je weer gemaakt.
    Ik kom zaterdag naar de demonstratie in het Diekhuus.
    Tot zaterdag.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Karla, ik zie je daar.
    Diana, om half negen hoop ik present te zijn.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note