Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

dinsdag 16 oktober 2012

Er was er 1 jarig hoera, hoera!


Vorige week dinsdag las ik op het blog van Diana dat zij jarig was.
 Toen heb ik deze kaart voor haar gemaakt en dezelfde dag nog gepost.
 De foto heb ik van haar blog gepikt.
Ik heb hem wat bewerkt en afgedrukt.
Het gebruikte designpapier is Birdsong van Papermania.
De takjes zijn gestanst met een nieuwe Creatable van MD.
De harten en vogeltjes heb ik ook gestanst met stansen van MD.
Het kleine hart is van vilt en ik heb het
met borduursteken op het papier vastgezet.
De blauwe rozetten, het kanten rozetje, de pin, het bloemetje,
het hartje, de spacer beads en het crispy lint,
het komt allemaal uit haar shop Just a Note.

 Lieve groetjes hennie.
p.s. haar reactie was:

 Oh Hennie wat moest ik lachen toen ik mijn hoofd op een kaartje zag net toen de post kwam
Ik vind hem prachtig en ik zal hem voor altijd bewaren. Het is net een fotolijstje.
Zet je hem ook nog op je blog??
Ik voel mezelf gewoon nog een beetje jarig vandaag.

Liefs en een hele fijne dag,

 Diana.

 

6 opmerkingen:

  1. Superleuk bedacht en gemaakt door Hennie!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje met een prachtige foto !

    Liefs, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. toppie kaartje toch niks mis mee
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha er was er 1 jarig en dat ben jij dus !
    Gefeliciteerd Diana !
    Heel erg mooi kaartje, ik kan me voorstellen dat je er erg blij mee bent !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hennie wat een leuke kaart.
    Diana ik kan me voorstellen dat je verrast was.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dit is heel leuk bedacht door hennie en mooie gemaakt.
    groetjes van an

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note