Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

vrijdag 11 november 2011

Label

Een paar mensen in mijn omgeving zijn heel erg ziek. Vandaag heb ik ze in het zonnetje gezet door ze een bloemetje te geven. Deze label heb ik voor ze gemaakt met een persoonlijke tekst op de achterkant.
De achtergrond stempel is van Tim Holtz en heb ik gestempeld met Distress ink walnut stain.
De vlinders zijn van Marianne Design en heb ik bekleed met plakpareltjes. Verder heb ik nog kant gebruikt om het af te werken.

Ik wens jullie een heel fijn weekend,

2 opmerkingen:

  1. Dat is lief! Je labelkaartje is erg mooi. Mooie kleuren ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie label diana, mooie kleuren heb je ook gebruikt. Het is toch mooi dat je zo iedereen persoonlijk een hart onder de riem kan steken
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note