Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

dinsdag 23 augustus 2011

Doosje


Vandaag een doosje (af)gemaakt. Ik had deze namelijk al heel lang onafgemaakt liggen. Zelfs meegenomen op vakantie maar geen inspiratie ervoor.
Maar voila dit is het geworden.
Inmiddels zijn jullie het al een beetje van mij gewent, rustig en natuurlijke kleuren. Ik hou niet van te veel en te kleurig. Qua kleur ben ik echt een herfst type.
Sommige producten van wat ik heb gebruikt kun je vinden in mijn webwinkel:
Groetjes weer van mij.

1 opmerking:

  1. Soms heeft het gewoon wat tijd nodig, maar hij is prachtig en ......... helemaal Diana !

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note