Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

vrijdag 1 juli 2011

Thougts & Prayers

Met een brok in mijn keel maar met heel veel liefde heb ik deze kaart gemaakt. 
Op de school waar mijn kinderen op zitten zijn er bij twee moeders kanker geconstateerd. Ik ben er helemaal onderste boven van. Zulke lieve mensen. En nu dit. Maar wat kun je doen? 
Mijn gedachte en mijn gebeden gaan echt uit naar deze twee lieve kanjers.

Dikke kus en knuffel van mij.  

1 opmerking:

  1. ja hoor diana begrijp heel goed dat je daar even van van je stuk bent hoor.
    Maar ik vind het daarom dan ook een superkaart geworden
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note