Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

woensdag 30 maart 2011

Tentkaart



Mijn buurmeisje (inmiddels getrouwd en al lang geen meisje meer) en haar man hebben een zoontje gekregen. En wat een schatje is het!! Voor hun heb ik dit kaartje gemaakt met een hele leuke stempel van Forever Friends die ik heb ingekleurt met Distress ink van Tim holtz. Het scrappapier komt uit de collectie van Little Cake Shoppe van Papermania  En ik heb de Border pons Diamonds van Xcut gebruikt. 

Hoe maak je de kaart:
- Wit cardstock van 10 x 20 cm. Vouw de kaart door de midden.
- Wit cardstock van 10 x 10 cm. Rillen op 2,5 - 5 - 7,5 cm. Vouw dit, dit is je midden stuk.
Ik heb m.b.v. de coluzzle een cirkel uit gesneden aan de voorkant, om het beertje te laten bungelen, maar dat hoeft natuurlijk niet.
Zet de kaart in elkaar en versier naar eigen inzicht.
Is er toch nog iets niet duidelijk, mail me gerust.

Lieve groetjes weer,

Diana. 

6 opmerkingen:

  1. Hoi Diana,wat een lief kaartje is dit.
    Daar zullen ze wel heel blij mee zijn,Altijd leuk als je een kaartje van je vroegere buuf krijgt.
    Bedankt voor de tutorial altijd makkelijk.
    Het was gezellig hé een zaterdag.heb je het nog druk gehad?
    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk kaartje Diana, was het nog leuk in Melissant!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een super leuke kaart! vind de bloemetje heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Diane, bedankt voor je berichtje op mijn blog. Ik heb ook gelijk even bij jou rondgekeken. Erg leuke dingen maak je. Kan ik bij jou geen volger worden of doe ik iets niet goed? Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, deze is leuk, Diana!!! Wat een mooi doorkijkje zo en deze stempel leent zich er perfect voor, super gemaakt! Heerlijke kleurtjes ook!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note