Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

dinsdag 8 juni 2010

Create4fun Challenge - week 23

Ik vond het de vorige keer zo leuk om mee te doen, dat ik deze week weer een poging ga wagen.
Wil je ook meedoen? Ga dan naar http://create4fun-challenge.blogspot.com/
Deze keer is de challenge Zwart en Wit en een kleur die je zelf mag kiezen.
Ik heb gekozen voor beige.
Ik heb een Van Harte Beterschap kaart gemaakt met een pakje zakdoeken erin.




De Van Harte Beterschap tekst heb ik gemaakt op de computer.

En ook de zakdoekjes zijn in dezelfde stijl.



4 opmerkingen:

  1. Wat een super mooi kaartje zeg!

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat gaaaaffff Diana!!!
    dit is echt schitterend en wat een mooie zakdoeken heb jij.
    Helaas kon ik een zaterdag niet naar havendag, was het gezellig ?

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waaw mooi werk en bedankt voor de reactie op mijn blog.
    Neen het is geen stempel. Het is een pagina uit de collectie waarop er allemaal tags en zo staan en deze heb ik daar uit gesneden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een super kaart.Heel erg mooi gedaan en wat leuk met een pakje zakdoeken in dezelfde stijl!
    succes met de challenge.
    groeten Greet

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note