Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

maandag 14 juli 2014

Nog 1,5 week...


Hoi Allemaal,

Let op! jullie kunnen nog 1,5 week profiteren van 25% korting! 
Klik hier om te gaan shoppen.

Nieuw blog...

Sinds vorige week heb ik een nieuw blog in blogland. Hij heet "just me" en ik laat daar voortaan mijn creaties zien...zin om een kijkje te nemen? Kijk dan even hier. Wie weet mag ik je verwelkomen als volger en heb je een blog dan kom ik natuurlijk ook een kijkje nemen bij jou...

25% korting...

Bestel nu nog tot en met Donderdag 24 juli met maar liefst 25% korting! op je bestelling vanaf 10,- met deze kortingscode:


nieuwsbrief25%

Op is ook echt op! Dus sla nu nog even je slag... 24 juli is echt de laatste dag dat Just a Note open is dus bestel en betaal op tijd... Betalingen die na 24 juli binnen komen gaan natuurlijk gewoon op de bus maar na 24 juli kan er even niet meer worden besteld. Als de webwinkel dicht is kun je ook niet met Paypal en iDeal betalen dus boek het dan even via bankoverboeking aan ons over.
De laatste afhaaldag is op woendag 23 juli tussen 11 en 12 uur.

   Pion - Groot schelpen - Groot embossing mal - Groot  Bingo - GrootMDF - Groot  Noor - Groot bloemen - Groot  


Liefs,
Diana
www.justanote.nl  


4 opmerkingen:

  1. wat een bjoetie heb je weer gemaakt, heel veel drukte wens ik je de laatste dagen toe.
    liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaart heb je gemaakt Diana, erg leuk gedaan. Het afdrukje is zo lief en zo mooi ingekleurd, ik ben weg van het kleine katje haha. Mooie mallen gebruikt, dat vlindertje is erg mooi, dat malletje ken ik niet, ziet er fijntjes uit in ieder geval. Het papier en de kleuren die je gebruikt hebt zijn mooi zacht van kleur, kortom het is een bjoetie!
    Fijne dag, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi en prachtige kleuren!
    liefs Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note