Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

vrijdag 6 december 2013

Spiral Stamens, Winter Fair en voororder MD en HJ 106...





Deze week zijn deze schattige Spiral Stamens binnen gekomen.
Klik hier om de nieuwe producten te bekijken.

Winter Fair.

Morgen sta ik met mijn webwinkel op de Winter fair te Dirksland in de victoriahal.
Helaas kan ik niet alle spullen meenemen dus als je komt en je wilt een bepaald product hebben maak daar dan eerst een bestelling van en schrijf bij de opmerkingen of ik het mee wil brengen naar de Winter Fair...
Ik heb er weer zin in ;-)

Voororder Hobbyjournaal,

Let op! Ik kreeg gisteren een mailtje van de groothandel dat HJ 106 al vanaf de 11e December leverbaar is. Ik ga deze Maandag de 9e bestellen dus wil je het HJ nog hebben bestel hem dan voor Zondag de 8e...

Klik hier om het HJ voor te orderen.

Voororder Marianne design Januari,

Jullie kunnen de producten van Marianne Design van Januari bij ons voororderen met een extra korting van 5%
Na je bestelling krijgt je van mij een 2e mail met de 5% korting. Voororderen kan tot en met 20 December. De betaling moet dan bij ons binnen zijn op 21 December anders vervalt je bestelling en daarmee ook je korting. Bestel je hier ook andere producten bij dan worden deze pas geleverd zodra alle producten binnen zijn. Wilt je dit liever niet bestel dan de overige producten even apart.
Klik hier om alle voororder producten van Marianne Design te zien.

paper pad - Groot lantaren - Groot



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note