Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

zaterdag 16 februari 2013

Boekenkaart...



 
 
Vandaag laat ik jullie een boekkaart zien welke ik heb gemaakt met materialen uit de webwinkel van Diana. Diana heeft mij het prachtige designpapier van Pion toegestuurd met de vraag of ik hier iets mee wilde maken. Aangezien ik binnenkort een kadootje nodig ben voor onze teamleidster dacht ik gelijk aan een boekkaart. Ze zijn ontzettend leuk om te maken ook al kost het wel wat uurtjes werk maar dat heb ik er graag voor over.
De volgende materialen heb ik erop verwerkt:

 Basis boekkaart: aquarelpapier van Canson, dit is een goedkopere soort en heel geschikt voor de basis. De basis maak je door middel van de scorpal. De randjes bewerkt met vintage photo en de inkt blending tool.
 Pion designpapier: Bird Song, bewerkt met de paper distresser
Doily op de voorkant: Nesting Die vintage notes doily
Bloem: een oudere stans van Marianne Design met als bloemhart een parelbrad
Blaadjes rond de bloem: Joy craft (gesneden uit parelmoer papier, ik weet niet of dit nog in de webwinkel verkrijgbaar is maar het heeft een hele mooie glans)
Op de hoekjes: pareltjes gemaakt met liquid pearl, rondom stickles platinum

 Binnenkant boek links:

 Creatable van Marianne Design met in het midden parelmoer ketting, dit is goed te lijmen met de glossy accents. Wisten jullie dat dit een zeer sterke lijm is en snel droogt?
Op de hoekjes leuke metalen corners, de vogeltjes komen uit mijn eigen voorraad (Xenos)
Tekststempel is volgens mij van Lily of the valley en gemaakt met embossingpoeder white

 Binnenkant boek rechts:

 Op de hoeken een leuke stans van Joy craft.
 In dit gedeelte komt dan het kadootje en dat wordt een giftcard.
 Het boek sluit met vintage seambinding en een leuke bedel in de vorm van een sleuteltje. Door middel van een klein ringetje hangt het bedeltje mooier op je project.

 Dit was het, een heel verhaal maar ik ben weer ontzettend benieuwd wat jullie van deze boekkaart vinden.
Misschien hebben jullie nog zin om mee te doen aan de challenge voor februari, je kunt weer een leuk prijsje winnen!

5 opmerkingen:

  1. Heb het zojuist al bij Thea bewonderd, echt schitterend !!!
    Ik was al volger maar Blogger is weer bezig geweest geloof ik want er kwam niks meer op mijn leeslijst, vandaar dat mijn koppie er weer staat en leuk dat je bij mij volger bent geworden Diana!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende boekkaart!! Dit staat ook nog steeds op mijn To Do- lijstje!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie boekkaart!

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een kunstwerk Thea!
    Erg mooi gemaakt, mijn complimenten.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note