Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

zondag 14 oktober 2012

Tissue maps

 
Deze tissue mapjes heb ik vorige week gemaakt.
De leuke die cut labels had ik van Diana van Just a Note toegestuurd gekregen evenals het bijpassende papier.
Binnenin zit een pakje met leuke kerst tissues en ik wil dit cadeau geven met kerst aan een vriendin.

Last week i made these tissue maps.
The cute die cuts tags were sent by Diana from Just a Note just as the simular design papers.
Inside there is a package with tissue which i want to give at christmas to a friend of mine.
 
Groetjes van Anneke.
 

 

4 opmerkingen:

  1. leuk ze hier te zien staan en je hebt er een mooie omlijsting omheen gedaan dat rood met wit.
    fijne zondag en lieve groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaw wat ontzettend mooi Anneke en Diana !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze mooi An!
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note