Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

zondag 15 april 2012

Yours Truly



Hoi Allemaal,

Vandaag weer een kaartje gemaakt met het scrappapier van Echo Park - Yours Truly.
Ook heb ik de craftables envelopje gebruikt van Marianne Design die ik heb uitgestanst op Bazzill Kraft papier . Het is natuurlijk de bedoeling dat er in dat envelopje geld komt voor de jarige. De binnenkant van het envelopje heb ik gestempeld met Distress Inkt van Tim Holtz - Walnut Stain met een achtergrond stempel ook van
Tim Holtz - French Ledger  
Ook heb ik met mijn Sew Easy een zig zag steekje geborduurd.
En zoals jullie zien heel veel Roosjes en Blaadjes.



11 opmerkingen:

  1. Diana je hebt weer een heel leuk kaartje gemaakt.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Diaan, mooi papier en leuk dat envelopje.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gaaf kaartje Diana .

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, vind je kaart geweldig. Erg leuk dat je de binnenkant van het envelopje hebt gestempeld.

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel erg mooi
    leuk dat je die bloementoefjes verspreid hebt over de kaart
    en het envelopje ziet er ook gaaf uit
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart en ook mooie papier. Leuk al die bloemen.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hij is er leuk zeg en zo is die mal van het vlopje wel leuk, ik heb die mal ook maar nog niets mee gedaan aangezien ik meende dat de vlop dicht te vouwen was ipv zo half . maar zo is het best leuk zoals jij het op de kaart hebt gedaan...thanks knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuk kaartje weer Diana! De roosjes staan prachtig op het mooie papier. het envelopje is ook heel leuk.
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dit is ook een echt leuk kaartje en het envelopje blijft geweldig om ergens op te plakken.
    de roosje komen prachtig uit op het achtergrond papier.
    fijne week en liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note