Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

woensdag 28 december 2011

Vogelhuisje



Al heel lang wil ik een vogelhuisje maken maar het kwam er maar niet van. Nu is het kerstvakantie en alles staat hier op een laag pitje. Natuurlijk loopt de webwinkel gewoon door maar deze maand heb ik geen workshop of creamarkt dus iets meer tijd voor de freubel ;-)
Het scrappapier is van Cosmo cricket en is niet echt winters maar meer lente maar dat nemen jullie mij hoop ik niet kwalijk ;-)
De pareltjes gaan per meter en in verschillende kleuren leverbaar en kunnen jullie vinden in de webshop net zoals het scrappapier.

Lieve groetjes van Diana.

11 opmerkingen:

  1. Hallo Diana
    wat leuk zo vogelhuisje en mooie kleurtjes
    voor jou en je gezin de allebeste wensen
    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg leuk hoor je vogelhuisje
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb ik me ook al voorgenomen, maar bij mij komt er ook niets van...
    Maar wat is ie gaaf!

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gemaakt Diana!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Diana,

    Wat een vrolijk vogelhuisje, heel erg leuk. Ik ben juist aan het bijkomen van alle knutselstress ;) en doe juist heel weinig.

    Liefs, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Diana,

    Wat een schat van een vogelhuisje, leuk met dit papier ziet er lekker vrolijk uit.

    Fijne KERST vakantie nog, en daarna komt de knutsel wel weer.
    Had ook gedacht veel meer te kunnen doen maar met iedereen thuis gaat dat toch niet zo.
    Maar wel gezellig even met z;n allen vrij.

    groetjes en een fijne jaarwisseling en het allerbeste voor 2012 .

    Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Diana,
    Wat een super leuk vogelhuisje! Heel mooi gemaakt!
    Ook super bedankt voor je leuke berichtje op mijn blog! Vind ik echt fijn.
    Fijne feestdagen!

    Groetjes Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig vogelhuisje. Heel mooi!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wonderful birdhouse!! So beautiful =D

    Hugs
    Malin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk dat je ook even bij mij langs kwam, altijd gezellig, maar jij bent anders ook heel erg creatief, altijd leuk om andere dingen te zien, gaaf vogelhuisje!
    Fijne jaarwisseling hé!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note