Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

donderdag 3 november 2011

Vlinder kaart



Ik ben echt helemaal weg van Eline`s Clear stamp Butterfly.
Dat is nou een stempelset waar ik al zoveel plezier van heb gehad en ook nooit weg zou doen.
Het is even een kort berichtje maar ik moet me voorbereiden op de workshop van vanochtend. Maar ik denk ik zet hem er snel nog even op ;-)

Fijne dag nog,

2 opmerkingen:

  1. Hoi Diana,

    Je vlinderkaart is prachtig en ook ik ben helemaal fan van Eline d'r stempels !
    Veel plezier bij het geven van je workshop. Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Diana, ik vind deze kaart super!
    Ik heb datzelfde papier nog in m'n laatje liggen en ga ook zoiets proberen, ik heb bij jou ook de witte seambinding gekocht en ik ben er helemaal weg van!
    Deze kaart is super!
    xxx
    Dutch Tulip
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note