Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

maandag 1 november 2010

Nieuw in de webwinkel

Hoi allemaal,


Vandaag heb ik weer prachtige artikelen binnen gekregen in de webshop. O.a. diversen kleuren Tim Holtz Destress ink, Liquid Pearls ( om zelf pareltjes te maken ), Crop-A-Dile ( eyelet setter ), Organza zakjes ( Tip: ook leuk om te gebruiken in een zelf gemaakt doosje om bijvoorbeeld bonbons in te doen )
€ 2,25
 

€ 4,75

€ 29,95
Ook zijn er verschillende artikelen weer op voorraad die waren uitverkocht.
Ik zou zeggen neem gauw een kijkje in de shop. 

Groetjes weer van mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note