Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

donderdag 4 februari 2010

I love vintage


Het is even geleden maar eindelijk weer eens een kaartje gemaakt.
De laatste tijd merk ik dat ik steeds vaker grijp naar de vintage foto's om daar iets mee te doen.
I love it!!!
Er is op dit gebied ook best wel veel van het internet te halen.
Kijk maar eens op deze site.
Dan ben je wel weer even van de straat.
Groetjes,

8 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje zeg, heel erg mooi gemaakt.
    Liefs Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo, wat een tof kaartje. Je hebt er wel je werk aan gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Lieve Diana,

    Heb vol bewondering naar je
    prachtige blog gekeken
    Meid wat maak jij bezonder mooie
    kaarten
    Je blog ziet er ook fantastisch mooi uit
    Evenals je webwinkeltje
    Wens je veel succes met alles wat
    je doet

    Lieve groetjes van Leentje (HJ)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Lieve Diana,

    Heb vol bewondering naar je prachtige blog gekeken
    Wat maak jij prachtige kaarten
    En je blog en je webwinkeltje
    zien er fantastisch uit
    Mijn complimenten hoor

    Lieve groetjes van Leentje (HJ)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note